Hoe werkt Frootie?

Je kunt bij Frootie op twee manieren bestellen. Bestel eenmalig zoveel als je nodig hebt of kies gemakkelijk voor een abonnement om iedere maand de nieuwe babyhapjes te ontvangen.  Doordat wij onze babyhapjes vers maken, direct invriezen en via gekoeld transport bij jou leveren, kun je ze daarna direct in de vriezer bewaren. Je hebt dan altijd een verse maaltijd voor jouw kleintje binnen handbereik.


1. Eenmalig of maandelijks

Bestel eenmalig een Frootie maaltijdbox met 5, 10 of 50 maaltijden of kies het handige maandabonnement. Je kunt je abonnement altijd pauzeren of stopzetten.

2. Kies jouw box

De leeftijd van jouw kind(eren) bepaalt welke Frootie box geschikt is. De maaltijden variëren van gewicht, smaak en structuur. Voor elke leeftijd de juiste hoeveelheid.

3. Vriesvers met gekoeld transport thuisbezorgd

Frootie bezorgt jouw box(en) netjes met gekoeld transport aan de deur. De ingevroren maaltijden kunnen meteen de diepvries in.

4. Geniet van een gezonde en verse maaltijd

Een maaltijd van Frootie is een maaltijd waar je als ouder achter kan staan. We halen het beste uit de natuur door te werken met plantaardige ingrediënten, peulvruchten, noten, oliën en specerijen. Al onze maaltijden worden in een stoom bereid, dit zorgt ervoor dat alle vitamines en mineralen bewaard blijven. Na bereiding worden de maaltijden direct ingevroren. Wat de enige natuurlijke manier van conserveren is.

Net zo gezond als zelf gekookt

Een Frootie maaltijd is gebalanceerd en zit boordevol belangrijke bouwstoffen.

Smaakvolle variaties

Frootie maaltijden zijn 100% vegetarisch en worden door onze eigen voedingsdeskundigen bedacht en getest.

Afgestemd op de leeftijd van je kindje

Frootie draagt bij aan de smaakontwikkeling van je kindje en elke maaltijd is qua smaak en structuur afgestemd op de leeftijd van je kleintje.

Spaart tijd zonder in te boeten aan kwaliteit

Frootie is kwalitatief hoogwaardig en staat binnen 5 minuten op tafel, waardoor je zelf meer tijd overhoudt voor andere dingen.

Vriesvers aan de deur geleverd

Frootie zorgt ervoor dat je zelf de deur niet uithoeft, door de maaltijden vriesvers bij jou aan de deur af te leveren.

Ondersteuning op het gebied van voedingsadvies

De Frootie specialisten staan voor je klaar met antwoorden op vragen omtrent voedselallergieën en dieetvoorschriften.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Waar kan ik bestellen?
Via de webshop kunt u uw maaltijdbox bestellen (klik hier).
Wanneer kan ik bestellen?
Onze maaltijdboxen zijn de hele maand te bestellen.
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Dat is mogelijk. Stuur uw vraag naar info@frootie.nl.
Wat als mijn bestelling niet klopt?
Stuur dan direct een mail naar info@frootie.nl.

Hoe gaat het met bezorgen?

Wanneer worden de maaltijden bezorgd?
Frootie heeft één bezorgmoment per week. U ontvangt een e-mail met een track and trace nummer.
Wat als ik niet thuis ben?
U kunt er ook voor kiezen uw bestelling op een ander adres te bezorgen. Zorg dat er iemand aanwezig is die uw bestelling kan aannemen. Uw bestelling dient u na ontvangst direct in de vriezer te leggen.
Moet ik betalen voor de bezorging?
Om de kwaliteit van onze maaltijden te kunnen waarborgen, worden onze maaltijden met gekoeld transport bezorgd. De bezorgkosten bedragen € 6,95. Voor een tweede bezorgmoment betaalt u € 15,00.
Waar wordt er geleverd?
Onze partner Vers en Fijn levert onze maaltijden in heel Nederland en in België binnen de onderstaande postcodes:
1000 t/m 1299
1500 t/m 1999
2000 t/m 2999
3000 t/m 3999
8000 t/m 9999
9000 t/m 9999

Hoe gaat het met betalen?

Wat zijn de betaalmethoden?
Ons betalingssysteem wordt beheerd door Mollie. De eerste betaling vindt plaats via iDeal of Bancontact. Heeft u gekozen voor een abonnement dan gaat dit vervolgens over op automatische incasso.
Wat is het terugstuurbeleid?
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Hoe werkt het lidmaatschap?

Dit geldt enkel op abonnementen. U sluit een maandelijks opzegbaar, flexibel lidmaatschap af.
Lidmaatschap opzeggen
Opzeggen doet u door een mail te sturen naar info@frootie.nl met daarin uw naam en ordernummer.