Zo werkt het

Kies jouw box en aantal maaltijden

Selecteer de box die past bij de leeftijd van jouw kind(eren). Je kunt er ook voor kiezen om een samplebox te proberen.

Bekijk onze boxen

Laat jouw box maandelijks thuisbezorgen

Wij bezorgen de box met kant-en-klare maaltijden voor jouw kind elke maand bij jou thuis, zodat je daarvoor de deur niet uit hoeft.

Bekijk onze boxen

Een gezonde maaltijd voor jouw kind

Onze gerechten zijn 100% vegetarisch. Nadat we onze maaltijden hebben klaargemaakt, wordt het direct ingevroren zodat de voedingsstoffen en mineralen behouden blijven. Onze producten bevatten GEEN CONSERVERINGSMIDDELEN

Bekijk onze boxen

6 redenen om voor Frootie te kiezen

Alles in één

Alles wat je kindje nodig heeft in 1 potje.

Wisselende gerechten

Onze voedingsdeskundigen bedenken dé lekkerste gerechten.

Smaakontwikkeling

Wij dragen bij aan een gezonde en gevarieerde smaakontwikkeling.

100% vegetarisch

Het beste uit plantaardige producten met alles wat je kind nodig heeft.

TIjd over

Wij koken zodat jij kunt genieten van andere dingen.

Makkelijk

Binnen 5 minuten klaar, eet smakelijk!

Veelgestelde vragen

Bestellen

Waar kan ik bestellen?
Via de webshop kunt je jouw maaltijdbox bestellen (klik hier).

Wanneer kan ik bestellen?
Onze maaltijdboxen zijn de hele maand te bestellen.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Dat is mogelijk. Stuur een e-mail met jouw contactgegevens naar info@frootie.nl met jouw vraag.

Wat als mijn bestelling niet klopt?
Stuur dan direct een mail naar info@frootie.nl.

Bezorgen

Wanneer worden de maaltijden bezorgd?
Frootie heeft één keer per maand een bezorgmoment. Het bezorgmoment vind je terug in jouw bevestigingsmail.

Wat als ik niet thuis ben?
Indien je niet thuis bent wordt het pakket bij jouw buren geleverd. De maaltijden worden diepgevroren bezorgd met speciaal transport van onze transportpartner. De maaltijden blijven tot minstens 12 uur gekoeld in de doos.

Moet ik betalen voor de bezorging?
De bezorgkosten zijn voor de eerste levering inbegrepen. Zijn de buren ook niet thuis dan komt er een nieuw bezorgmoment. Voor een tweede bezorgmoment betaal je zelf de bezorgkosten, de kosten hiervoor zijn €7,95.

We vragen wel van al onze klanten om thuis te zijn, om de bestelling altijd aan de juiste persoon te kunnen leveren.

Betalen

Wat zijn de betaalmethoden?
Ons betalingssysteem wordt beheerd door Mollie. De eerste betaling vindt plaats via iDeal, vervolgens gaat dit via automatische incasso.

Lidmaatschap

Je sluit een maandelijks opzegbaar, flexibel lidmaatschap af

Lidmaatschap opzeggen
Opzeggen doe je door een mail te sturen naar info@frootie.nl met daarin je naam en ordernummer.

Menu
×

Hoi!

Klik hieronder op een van onze support om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar

info@frootie.nl

× Hoe kan ik je helpen?