Veelgestelde vragen

Waar kan ik bestellen?

Via de webshop kunt je jouw maaltijdbox bestellen (klik hier).

Wanneer kan ik bestellen?

Onze maaltijdboxen zijn de hele maand te bestellen.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Dat is mogelijk. Stuur een e-mail met jouw contactgegevens naar info@frootie.nl met jouw vraag.

Wat als mijn bestelling niet klopt?

Stuur dan direct een mail naar info@frootie.nl.

Wanneer worden de maaltijden bezorgd?

Frootie heeft één keer per maand een bezorgmoment. Het bezorgmoment vind je terug in jouw bevestigingsmail.

Wat als ik niet thuis ben?

Indien je niet thuis bent wordt het pakket bij jouw buren geleverd. De maaltijden worden diepgevroren bezorgd met speciaal transport van onze transportpartner. De maaltijden blijven tot minstens 12 uur gekoeld in de doos.

Moet ik betalen voor de bezorging?

De bezorgkosten zijn voor de eerste levering inbegrepen. Zijn de buren ook niet thuis dan komt er een nieuw bezorgmoment. Voor een tweede bezorgmoment betaal je zelf de bezorgkosten, de kosten hiervoor zijn €7,95.

We vragen wel van al onze klanten om thuis te zijn, om de bestelling altijd aan de juiste persoon te kunnen leveren.

Wat zijn de betaalmethoden?

Ons betalingssysteem wordt beheerd door Mollie. De eerste betaling vindt plaats via iDeal, vervolgens gaat dit via automatische incasso.

Je sluit een maandelijks opzegbaar, flexibel lidmaatschap af

Lidmaatschap opzeggen

Opzeggen doe je door een mail te sturen naar info@frootie.nl met daarin je naam en ordernummer.

Menu
×

Hoi!

Klik hieronder op een van onze support om te chatten op WhatsApp of stuur ons een e-mail naar

info@frootie.nl

× Hoe kan ik je helpen?